Sunday 21 August 2022

Slegte vrugte


Ahoy daar Christen vriende! Vroegdag kry ek vir Kaptein van Hunks op die kaai langs sy skip wat ook al begin roes daar in die Kaapse Hawe. Hy drink koffie, glo met 'n knertsie? Ons praat oor wanneer daar 'n internasionale grenspos by die Oranjerivier gaan wees, - soos Zim se splinternuwe en mooi grenspos by Beitbrug. Van Hunks vra my toe of ek dink die kerk is regtig beter as die losie? Ek meen toe ek ken net die kerk, maar dat ek bekommerd is want wat die kerke ookal leer sedert Konstantyn, het getroue lidmate al swakker gelaat. Die Christendom kon nie die Covid plandemie onderskei of effektief teenwerk nie. Die skade is gedoen. Selfs terwyl ons hier kommunikeer, gaan die onreg van Nuwe Ordes onverpoos en ongehinderd voort op talle terreine en vlakke terwyl Christene bloot gerieflik Christelik wil wees! Wanneer gaan die Kerk en Christene tot die Volle Evangelie en werke van geregtigheid kom, - terwyl brandstof en voedselpryse styg, misdaad en anargie toeneem, die ekonomie nie tot almal se voordeel strek nie en daar nou 'n plandemie teen die landbou sigbaar is? 



No comments:

Post a Comment